۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰

در ۷ ماهه گذشته صورت گرفت؛

رگلاژ و تسطیع ۶۶۰ کیلومتر از حریم راه بیله‌سوار

رگلاژ و تسطیع ۶۶۰ کیلومتر از حریم راه بیله‌سوار

بیله‌سوار- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار گفت: ۶۶۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، فرعی، روستایی، مرزی و شنی بیله‌سوار در هفت ماهه گذشته سال‌جاری رگلاژ و تسطیح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیاء فکری عصر یکشنبه در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری است، اظهار کرد: ۶۶۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، فرعی، روستایی، مرزی و شنی بیله‌سوار در هفت ماهه گذشته سال‌جاری رگلاژ و تسطیح شد.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده محورهای مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار با استفاده از ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه‌گیری شد همچنین با حضور گشت راهداری در محورها با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و قلع و قمع شده و ۱۶ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار از آسفالت ۱۲ کیلومتر از راه روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: آسفالت ۹ کیلومتر از راه روستایی «قره دره» انجام شده و در مابقی مسیر نیز عملیات زیرسازی انجام و آماده اجرای آسفالت است.

فکری خاطر نشان کرد: آسفالت ۲ کیلومتر از راه روستایی «گوردگل – نورالدین» اجرا شده و ۳ کیلومتر از راه روستایی «اجاق قشلاقی» بهسازی و همچنین ۲.۵ کیلومتر از راه روستایی «شاه تپه‌سی» آماده آسفالت است همچنین در کل مسیر «آلی‌کندی» پروژه آسفالت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت قطعه (۱) و (۲) محور گرمی – بیله سوار نیز به اتمام رسیده است، افزود: عملیات بهسازی ۵.۷ کیلومتر از راه روستایی «گلی بلاغ» نیز در حال انجام است که از این مقدار ۷.۵ کیلومتر تراکم بستر و خاکریزی در دو لایه و مصالح زیر اساس ۷.۵ کیلومتر در یک لایه انجام شده و مابقی عملیات اجرایی در حال انجام است.

کد خبر 5625996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha